IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 [Storyline] PokéPeace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
[Storyline]  PokéPeace Empty
BerichtOnderwerp: [Storyline] PokéPeace   [Storyline]  PokéPeace Icon_minitimezo feb 23, 2014 7:32 pm




I have to stop the world from burning


Forest are dying. Pokémon are losing their home. The people are just filling their pockets with meaningles money, while the world around them whitters. Why are we accepting this? We must act. Speak for those without a voice. We must protect our heritage.

Mijn naam is Akane. Nee, ik heb geen Licentie. Ik heb geen Pokémon. Maar ben ik die nodig om van Pokémon te houden? Ben ik dat nodig om te zien hoe onze regering, deze samenleving, deze wereld verwoest? Pokémon verliezen terrein. Ze zijn voor velen niks meer dan objecten die hun helpen rijk te worden in deze kapitalistische wereld.

Maar ik vecht terug.

PokéPeace
Ik zal spreken voor wezens die hun geen stem meer hebben in deze wereld. Ik zal vechten om hun leefwereld te behouden en om mensen te doen beseffen dat Pokémon meer zijn dan alleen een makkelijke manier om geld te verdienen.

Will you join me?
Vecht met mij. Red de wereld met je eigen handen.

OOC;;
PokéPeace is een onbekende organisatie met op dit moment maar één lid: Akane. Ze richtte deze organisatie op met haar toenmalige vriendje, maar die vond dat ze er teveel in doorsloeg en verliet haar.

Ben jij wel bereid om je in te zetten voor haar doel? Stuur mij dan een PM, zodat we IC een ontmoeting kunnen regelen.
Words: n.v.t. ||Tag:~ || Note: PM me!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
 

[Storyline] PokéPeace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» PokéPeace

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: Archive :: Archive 2014-