IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Cinnabar Training Tour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
NPC Account

PROFIELRegistratiedatum : 17-06-14
Aantal berichten : 48
Pokédollars 0
ID CARD
BerichtOnderwerp: Cinnabar Training Tour   vr jul 17, 2015 11:20 am

Naam;; Noah Hyroshi

Geslacht;; Man

Leeftijd 38 jaar

Seksualiteit;; Heteroseksueel

Status;; Getrouwd

Woonplaats;; Cinnabar Island

Functie;; Cinnabar waarnemer en Battle Tour guide

Pokémon;; Onix lvl 45 || Arbok lvl 43 || Charizard lvl 53

Vrijdag 10:00 AM
De brede, grote man zat voorovergebogen op een enigszins krakkemikkige stoel. In zijn grote, knoestige handen hield hij een jachtgeweer, dat hij met een doek aan het poetsen was. Een grote Arbok lag om zijn benen en de stoel gewikkeld. Zijn Onix lag naast het huis, als een geordende stapel stenen. Zijn Charizard hield hij in zijn Pokébal. Die liet hij alleen naar buiten als het moest. In tegenstelling tot zijn andere twee Pokémon, was Charizard afkomstig uit het wild. Hij had hem als Charmeleon gevonden op het eiland, zwaar gehavend en op sterven na dood. Noah had hem, tegen alle regels in, meegenomen, verzorgt en gehouden. Hij luisterde redelijk, maar aangezien er vandaag een tour groep kwam, wilde Noah het niet riskeren dat zijn Charizard hem vandaag zou flippen. Over de tour groep gesproken..

Noah keek op en zag een middelgrote, enigszins roestige boot aanmeren bij de kleine pier vlakbij zijn huis. Noah stond op en Arbok wikkelde zich met een verbazende snelheid omhoog naar zijn schouder. Met de Pokémon om zijn linkerbeen en lichaam gewikkeld, liep de man naar de boot. "Dag Fresco!" groette hij de grijsbaardige kapitein, die hem een brede, gerimpelde glimlach schonk en zijn knoestige hand op stak. "Dag Noah. Heb er weer een paar voor je hoor!" De scheepsjongens legden een loopplank uit en een stuk of zeven trainers liepen, al dan niet onzeker, via de plank aan land. "Welkom op Cinnabar Island," sprak Noah bars toen iedereen aan land was. "Mijn naam is Noah Hyroshi en het is mijn taak om jullie in leven te houden zolang jullie hier zijn. Er gelden hier vier regels en ik verwacht dat jullie je hier ten alle tijden aan zullen houden," bulderde hij verder.

"Één. Blijf ten alle tijden bij de groep. Denk als een leger, jullie doen niks zonder dat ik het zeg! Twee. Daag geen Pokémon uit die je niet aan kan! De meeste Pokémon op dit eiland zullen eerder vluchten dan vechten, ik houd jullie wel uit de buurt van de grootste bullebakken. Dat brengt me bij punt nummer drie: als je het niet red, VRAAG HULP!" De laatste twee woorden bulderden over het eiland. "Wees niet zo'n sukkel die denkt dat hij alles zelf kan. Je Pokémon kan en zal sterven als je te laf of te trots bent om hulp te vragen! En vier: Er mogen GEEN Pokémon worden gevangen! Als ik dat in de smiezen krijg heb je niet alleen een rechtszaak aan je broek hangen, maar, dan krijg je ook met mij te maken." Zijn ogen gleden priemend over de trainers die voor hem stonden. De man zetten zijn handen in zijn zij en strekte zich uit tot zijn volle 1 meter 93. "Goed dan. Zijn er nog vragen?"

OOC;;
Welkom iedereen! De boot richting Cinnabar vertrekt om 09:00 uur vanuit Vermillion City, maakt na drie kwartier een tussenstop op Seafoam om overstappers vanuit Fuchsia City op te pikken en vaart dan door naar Cinnabar. Gehoorzaam de regels, anders zet Noah je zonder pardon op de boot terug. De 'tour' zal drie uur duren en op verschillende plekken op het eiland zal er de mogelijkheid zijn om te trainen. Houd rekening met het level van je Pokémon en probeer het realistisch te houden!
Made by Kíli @ Kickstart
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ren Ryuu

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 24
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 53
Pokédollars 700
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
BerichtOnderwerp: Re: Cinnabar Training Tour   vr aug 07, 2015 9:24 am

Ren Ryuu

I'm not arrogant. I'm just better then you.

Ren leunde op de reling van de enigszins roestige boot. Hij was in Fuchsia opgestapt, dus was het een redelijk korte trip naar Cinnabar Island. Hij was er eerder geweest, ongeveer een jaar geleden. Zijn Pokémon was toen nog maar level 5 geweest en als Elektrisch type had hij niet veel kunnen beginnen tegen de vele steenpokémon op het eiland. Nu was hij echter de bezitter van een Flaaffy en een Scyther, twee waardevolle Pokémon. Dat kon lang niet iedereen zeggen. Ren reikte in zijn zak en voelde het doosje dat erin zat. Hij had een opbergdoosje gekocht waarin zes verkleinde Pokéballs in pasten. In Hoenn en andere regio's liepen veel Trainers nog met hun Pokéballs aan hun riem geklikt, maar in Kanto zou dat een vrij idiote actie zijn. Dan vroeg je er gewoon om beroofd te worden. Hij had Ensio's Pokéball gemarkeerd met een Romeinse I, wat een dubbele betekenis had. Niet alleen was Ensio zijn eerste Pokémon, zijn naam betekende ook eerste.

De boot meerdere aan en Ren kreeg de grote man die het eiland beheerde in zich. Hij was niks veranderd en toen de man zijn welkomspraatje hield, merkte Ren dat daar ook niks aan veranderd was. Dit keer had Ren echter geen vragen. Hij wist nu hoe alles werkte. Er waren echter ook nieuwe Trainers bij, dus wachtte Ren geduldig tot alles was afgerond. Hij was best sereen vandaag. Hij voelde zich geduldig en gemotiveerd. Met twee goede Pokémon zou deze training nuttig en gericht kunnen zijn. Ren had zijn zinnen als gezet op de Watergym, maar zou eerst zijn Pokémon een hoop moeten levelen.

Cinnabar Training Tour

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» [DAG 3] Training
» Training
» Een test voor de Apprentices en een training voor de Warriors
» [Training Session] It's time to learn, my dear Apprentice.
» Scythepaw´s eerste training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: South Kanto :: Cinnabar Island-