IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Chitchat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:31 pm

Nu kan ik die Cubone alleen maar voor me zien als een betweterige Cubone met een te scherpe kaaklijn. [/Boooooones]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Le North
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 53
Pokédollars 700
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:31 pm

Laten we Ren ook weer even leven in blazen n.n Mijn lieve, verwende, arrogante kwal n.n

[I need to instal new smilies. I need to do that one by one. I don't want toooo D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:41 pm

Dank jullie wel, mijn fans! ;D

#Car: Het type dat Caden 'n klap om z'n oren zou willen geven, haha c:

Hoe zit dat met die jobs waar je geen sollicatiebrief voor nodig hebt? Kun je die gewoon aanvragen en dan moet je in de RPG laten zien dat hij daar ook daadwerkelijk werkt? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Ryuu

Ren Ryuu

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Le North
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 53
Pokédollars 700
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:46 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:50 pm

Heb ik gelezen, maar er staat niet echt in of je ze letterlijk in de RPG moet beoefenen c: Hoe veel zou de huur van 'n studio bedragen in Kanto? XD Even zoeken in de regels of daar ook daadwerkelijk een maandelijks bedrag voor af gaat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 7:56 pm

Citaat :
Moet ik IC posten om mijn salaris te mogen innen?
Nee, dit is niet verplicht. Je mag echter altijd topics openen waarin je karakter aan het werk is!
Sorry, maar hoeveel duidelijker wil je het hebben?

Nee, huur wordt alleen IC betaald, het gaat OOC niet van je geld af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:00 pm

#Car: Denk je dat ik naar dat soort dingen kijk? Ik kijk enkel naar de regels en niet naar de vraag met antwoord zinnen, hahaha XD MIss 'n goeie om dat toch eens te gaan doen ^^

En dat is echt SWEET ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:07 pm

O god, Freedje, really? Ik schrijf die Q&A juist voor vragen die mensen hebben na het lezen van de regels. Seriously. Don't give me a headache, please >__<

En dat doe ik omdat het anders veel te veel gedoe word. Ik heb het salaris systeem ook bedacht om het team werk te besparen. Al het geld dat leden verder uitgeven en verdienen moet allemaal met de hand worden ingevoerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:10 pm

Ik heb voor de volgende vier weken een notificatie in m'n agenda geplaatst waarop ik het bedrag kan innen, want anders vergeet ik dat gegarandeerd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:11 pm

Naja, het kan de hele week he! Niet perse op die dag. Maar als je een week vergeet heb je pech :P
Akane is ook een baantje nodig. Hmmmm. Of ook weer niet. Ik heb niks dat ik op het forum moet kopen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 28
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:12 pm

Guys, kunnen we het netjes houden please? Er werd een gewone vraag gesteld en daar kan best gewoon antwoord op worden gegeven, lijkt me. Drama hoeft er niet te komen xD

Dat met de punten/geld valt op zich mee als je weet hoe je ermee om moet gaan. Het zijn hooguit drie klikjes en dan wat intikken. Lijkt me eerder dat het teveel moeite is voor de leden om al dat geld te kunnen verdienen elke maand :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:19 pm

Die paar klikjes lijken niet veel, maar stel ik heb 20 leden. Dan worden dat een hooop klikjes :drup: Ik heb juist een systeem bedacht om dat uit handen te leggen van de staff. De leden mogen best een beetje werken voor hun geld :P
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:21 pm

Zou het miss 'n idee zijn om één Poké-dollar per RPG-post toe te kennen? Nu kunnen mensen in principe gewoon die job doen, een week zeg maar gewoon niet posten en dan meteen hun geld innen. 't Is maar 'n voorstel, want dat van dat werken vind ik ook leuk en goed gevonden c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:23 pm

Het is sowieso handig om gewoon van tevoren alles heel goed te lezen. :p Ik lees meestal zelfs de rpg-uitleg, terwijl ik toch echt al een paar jaar weet hoe het werkt. Maar ja, elke rpg is anders en juist die dingen wil ik niet over het hoofd zien. Andersvoelikmemeteenzo'nnoob. :$

Hoe veel heb je echter aan het geld als je niet post? :p Ik denk niet dat je dan echt de moeite neemt om geld te innen als je niet van plan bent actief te zijn en iets met het geld te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 28
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:28 pm

Het is inderdaad handig om te doen, maar als je niet goed bent in begrijpend lezen (ja die bestaan onder de schrijvers), dan kom je niet echt ver. Bovendien hebben sommige mensen een beperking of is iets misschien niet duidelijk voor leden en dan vind ik dat je best een vraag mag stellen. Daar lopen de mods immers ook voor rond c:

Wat betreft die klikjes; ik snap je Car, maar op PJ runt het ook gewoon en ik heb ervaring met die klikjes, zelfs als het voor 20 verschillende leden is. Ik zeg niet dat jij hetzelfde systeem moet handhaven though, het is jouw site en jij moet lekker doen wat jou het beste lijkt. Zoveel werk is het alleen niet, zeker als je met meer mods bent dan in je eentje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:30 pm

@Freedje: Ik wil voorkomen dat mensen dik gaan spammen :p Bovendien wil ik juist die tweedeling tussen arm en rijk behouden, wat niet werkt als ik actieve posters beloon (hoe lullig dat ook klinkt xD). Ik heb er gewoon voor gekozen om het zo te doen :3 En Rolo, ik hoef niet te weten wat PJ doet ;) Ik doe het op mijn manier.

Haha, Soot, dat doe ik dan ook weer niet xD Hoewel, soms. Hangt er vanaf wat er omheen staat ivm dubbelaccounts enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 28
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:37 pm

Nogmaals, Car, ik zeg niet dat je moet doen wat PJ doet. Ik gaf alleen info over een systeem waarin het redelijk makkelijk gehandhaafd wordt in een reactie op wat eerder werd gezegd. And again, doe het lekker op jouw manier. Het is jouw site xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:40 pm

#Car: Daarom zei ik ook: RPG-posts. Geen kletstopic-posts nee, want dan verdient iedereen makkelijk 100 dollar per week xD Maar je moet het doen zoals jij het graag hebt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:48 pm

Juist als je er niet goed in bent, dan zou je alles juist goed moeten doorlezen, I guess. :p

En natuurlijk mogen mensen vragen stellen, maar het is wel fijn als ze dan eerst alles goed lezen, want als iedereen meteen vragen stelt zonder te lezen, dan moet je als admin/mod wellicht tien keer dezelfde vraag beantwoorden, terwijl het reeds uitgelegd staat. En die uitleg staat er natuurlijk niet voor niets. ;)

Als je als arm karakter echter 10 rpg posts per week maakt en als rijk karakter 1 rpg post, dan zou dat systeem al snel een einde maken aan het arm/rijk-verschil. (En er zijn wrs ook mensen die overmatig veel korte posts zonder al te veel moeite/kwaliteit zouden posten dan om maar meer geld te krijgen, en dat wil Car denk ik niet.)

Anyways... Ik hoop ook snel m'n kk af te hebben. ^^ Dan kan ik jullie ook lastig vallen met posts. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 28
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 8:55 pm

Mion Hirose schreef:
Juist als je er niet goed in bent, dan zou je alles juist goed moeten doorlezen, I guess. :p
Als je niet goed bent in begrijpend lezen, dan maakt het niet uit hoe vaak je het leest. Misschien dat je inderdaad één dingetje snapt na het tien keer overnieuw te hebben gelezen, maar een enorme uitleg op een RPG is veel om in je op te nemen. Ja, het is frustrerend al die vragen, maar die taak neem je wel als modzijnde op je om uit te voeren. Zelfs als het twintig keer vermeld staat in de regels :P

Daarlangs heb ik nu mensen met begrijpend lezen gepakt, maar wat dacht je van mensen met dyslexie of vormen van autisme? Ze kunnen allemaal nog hard hun best doen en dingen over het hoofd zien. Heck, ik kan nog iets over het hoofd zien. En mijn anxiety maakt het al niet makkelijk om dingen te vragen... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 9:00 pm

#Soot: Wij moeten sws 'n topic doen als je goedgekeurd bent! ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimevr jul 17, 2015 9:05 pm

Jij hebt het nu over het tien keer lezen... maar ik heb het over mensen die de uitleg geen enkele keer lezen en dan dingen gaan vragen die staan uitgelegd. Want als je iets niet snapt mag je dat natúúrlijk vragen, maar wel eerst even de informatie lezen die je gegeven krijgt, want de kans is groot dat het wel ergens staat. Als dat niet zo is, of het is je gewoon echt niet duidelijk, dan moet je vooral vragen wat je niet snapt natuurlijk. :p

En iedereen kan iets over het hoofd zien. We zijn allemaal menselijk, right? XD

En idd! =D Sounds like fun! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimeza jul 18, 2015 5:52 am

Even iets in verband met de tijdsprong: is het toegestaan om een Pokémon te kopen en die in de geschiedenis te verwerken, zodat hij zogenaamd eerder is gekocht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimeza jul 18, 2015 7:28 am

Mion Hirose schreef:
Jij hebt het nu over het tien keer lezen... maar ik heb het over mensen die de uitleg geen enkele keer lezen en dan dingen gaan vragen die staan uitgelegd. Want als je iets niet snapt mag je dat natúúrlijk vragen, maar wel eerst even de informatie lezen die je gegeven krijgt, want de kans is groot dat het wel ergens staat. Als dat niet zo is, of het is je gewoon echt niet duidelijk, dan moet je vooral vragen wat je niet snapt natuurlijk. :p

En iedereen kan iets over het hoofd zien. We zijn allemaal menselijk, right? XD

En idd! =D Sounds like fun! ^^

Wie maakt 'm? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitimeza jul 18, 2015 10:25 am

Ilari Thorsen schreef:
Even iets in verband met de tijdsprong: is het toegestaan om een Pokémon te kopen en die in de geschiedenis te verwerken, zodat hij zogenaamd eerder is gekocht?

Nou, dat wilde ik liever niet doen. Sorry :drup:

And good morning. Ik wilde iets actiefs gaan doen, maar ik heb gefaald xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
Chitchat - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chitchat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 25  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: Recreation-