IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Chitchat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Volgende
AuteurBericht
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 6:38 am

Caden Jones schreef:
Oké, februari Tsunacon. Wie gaat nog? c: En waar is dat ergens? c: Miss kan ik jullie meeten ;D
Er staat nog niks vast, hoor xD Ik stelde het hier alleen maar voor omdat ik uit ervaring weet dat Tsunacon veel leuker is dan Atsusacon c: Er is trouwens nog niks bekend voor Tsunacon 2016

Marzia Valentini schreef:
Dat zeker wel ja ;A; En ik ben twee top games rijker, al heb ik dat te danken aan mijn vriendin <3 Ik kwam ook een Yang cosplayer tegen man. Ik gilde meteen vanwege Cecille XD
Een Yang cosplayer? Die ben ik niet tegengekomen, heh...
Ik probeerde later trouwens ook een Fennekin te kopen, maar ze waren uitverkocht ;-; But I got my Amaura
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 7:33 am

Stakingen in België dat is zéér normaal. De Lijn, de bus die rond rijdt in Belgische regio's, laat het dikwijls afweten vanwege hun 'stakingen' en er rijdt idd maar één trein per uur. En als er die dag een staking is heb je gewoon pech, want dan rijden de meeste treinen niet. Dat is hier echt gewoon niet normaal. Er zijn een paar leerlingen van onze school bijna niet op hun examen geraakt vanwege die kakstakingen :c En wat haalt het uit? Helemaal niks! :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 10:30 am

Wauw Rolo, dat is best veel geld xD Maar klinkt idd als goed besteed!

Ik zou ook best eens naar een con willen. Fem, als er meer bekend is, zou je ons dat kunnen laten weten? Misschien kunnen we er een meet aan vast plakken :3

Wooow, stakingen zijn kut. Waarom staken ze zoveel in België dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 10:40 am

Ja, hoor. Ik zal het wel in de gaten houden c: De vorige jaren is het altijd halverwege februari geweest in Rotterdam, dus het zou mij niets verbazen als dat volgend jaar ook zo is.

En de stakingen, tja... België is niet logisch? x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:11 am

#Car: Tegen de besparingen geloof ik... of zoiets. Het gaat altijd wel over iets en de mensen die het vervoer moeten nemen zijn er de dupe van. Mensen die de trein nemen om in Brussel op hun werk te komen hebben dan zeg maar gewoon pech en zullen of de auto moeten nemen of thuis moeten blijven :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:27 am

Ilari Thorsen schreef:
Marzia Valentini schreef:
Dat zeker wel ja ;A; En ik ben twee top games rijker, al heb ik dat te danken aan mijn vriendin <3 Ik kwam ook een Yang cosplayer tegen man. Ik gilde meteen vanwege Cecille XD
Een Yang cosplayer? Die ben ik niet tegengekomen, heh...
Oh jawel hoor, daar wilde ik mee op de foto maar durfde het niet te vragen. Toen is Olga voor mij gaan vragen weet je nog? :P

Jezus, één trein per uur en dan nog gaan staken xD Het mooie is dat ze het ook lekker op tijd doorgeven. Nog geen vijf minuten voor we de trein normaal zouden hebben, werd er ineens omgeroepen dat ie niet reed. Daar zit je dan al bijna een heel uur op zo'n hard bankje x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:31 am

Bezuinigingen zijn meestal wel de reden van zulke stakingen ja. Maar ja, je irriteert mensen vooral en het levert vaak maar weinig op. :c

En daar is nog een Hirose! Very Happy It's a sis for Mion. :nya:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:38 am

Ik moet eig voor Caden een klein zusje hebben waar hij zo heel beschermend en lief voor is. His soft spot ;D

#ROlo: Ach, jullie zaten in elk geval samen op dat harde bankje c: En hoe vond je het daar tussen de Belgen? XD Ik vind het altijd heerlijk genieten in die treinen daar c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:41 am

Ik vind dat accent echt prachtig. Ik weet niet waarom, maar ik hou er echt van om dat Vlaams te horen XD Gelukkig hadden we onze 3DS mee, dus we konden wel nog gewoon gamen om de tijd te doden xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:51 am

Vlaams is ook gewoon zeer plezant. Very Happy Alleen versta ik het soms gewoon ECHT ECHT ECHT niet... Depending on the accent. Vroeger verstond ik het in het algemeen gewoon slecht, maar Vlaamse vrienden hebben helpt. xD

In Vlaanderen met een meet werd een deel van onze groep een keer uitgescholden voor 'krapuul' ofzo... De Nederlanders waren NIET onder de indruk. xD

Sowieso zijn dialecten/accenten leuk om te horen. Tenzij je echt een zwaar, lelijk accent hebt, want dan doet het echt pijn. Met Gronings heb ik dat in ieder geval. Echt Gronings vind ik prima om aan te horen, maar iemand die Nederlands spreekt met een super zwaar Gronings accent vind ik dan weer stom. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 11:58 am

Marzia Valentini schreef:

Oh jawel hoor, daar wilde ik mee op de foto maar durfde het niet te vragen. Toen is Olga voor mij gaan vragen weet je nog? :P
O ja, nu weet ik het weer xD

Ik vind het grappig om te horen als Nederlanders Vlaams zo mooi vinden. Voor mij is het normaal :'D Al spreek ikzelf geen dialect
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:02 pm

Ik versta Vlaams prima, maar ik woon sowieso vlakbij de grens en een groot deel van m'n familie komt uit België. Die spreken dan ook nog eens het Limburgs dialect met hun accent, dus dan wen je nogal snel x'D

Dat heb ik met mijn eigen accent XD Als ik een Limburger Nederlands hoor praten en die heeft dan zo'n heel dik accent... No thanks xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:04 pm

#Soot: Dan heb je 't Antwerpse accent nog niet gehoord. Zoek Koningsliefde van Tourist maar eens op. Ik dacht dat dat Antwerps was c:

#Rolo: Ja dat accent is leuk hè xD Ze verwarren mij soms voor een Belg. Dan moeten ze altijd voor de zekerheid vragen of ik wel degelijk uit Nederland kom. Zo grappig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:07 pm

Hahaha, ik voel je Freedje, ik heb ook wel eens te horen gekregen da'k als een Belg klink xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:09 pm

Nederlanders denken dat ik uit België kom en Belgen denken dat ik uit Nederland kom... Dat beschrijft mijn accent wel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:16 pm

Een keer op een feestje bij familie waren er mensen uit Noord-Groningen op visite en die wisten niet dat ik ook uit de provincie kom... en die waren dus helemaal van 'Oh, ja, je vindt zeker dat we raar praten met ons accent?' en ik was echt van... Ik kom uit dezelfde provincie als jullie! :E Maar blijkbaar konden ze dat niet aan me horen...

Ik heb op zich wel een accent... maar ik heb tegelijkertijd een rare R, en IDK... ;__; Dus het is een beetje vaag. xD Maar soms dan gebruik ik ineens dialectwoorden, omdat ik niet weet dat het geen Nederlands is. Dat is een beetje jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marzia Valentini

Marzia Valentini

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 30-03-14
Aantal berichten : 81
Pokédollars 290
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 12:54 pm

Haha, oh man, de grapjes die je uit had kunnen halen x'D

Ik praatte laatst per ongeluk met een vreemde man bij de bushalte in het Engels. Ik verstond hem niet goed dus ik dacht dat ie Engels was en blijkbaar had ik een geloofwaardig accent, want het duurde best lang voor we erachter kwamen dat we allebei Nederlands waren XD Accenten zijn raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 1:48 pm

Hahaha... Ik ben niet echt een grapjespersoon... Voor ik een grapje heb bedacht zijn we tien dagen verder... xD

Stiekem zou ik nog wel dialect willen leren spreken, maar het is moeilijk... :c Mn opa en oma en moeder spreken allemaal vloeiend Gronings... die zijn er echt mee grootgebracht zeg maar, maar m'n moeder was zo vriendelijk om mij AN te leren vanaf jongs af aan... Hierdoor versta ik Gronings, maar spreek ik het niet echt (tenzij met heeuuuuuul veel moeite en verpeste grammatica enzo :p )... Mn vader kan ook wel een beetje Gronings ook, maar hij heeft zn jeugd vooral in Noord-Brabant doorgebracht (en hij is Indisch, dus thuis was er wrs ook veel Maleis enzo :p ), dus daar heb ik ook niet heel veel aan verder. :p

Ik wil een mooier Engels accent. 😢 Of richting Schots of Iers. I dun mind. Maar iets wat niet Nederlands klinkt. :p En niet te Amerikaans als het even kan. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden Jones

Caden Jones

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 27
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 80
Pokédollars 550
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 2:37 pm

Ik zou graag Brits Engels kunnen praten, maar dat van mij klinkt geloof ik ook vrij Amerikaans xD

--

Randomizer voor Caden ingesteld <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 3:39 pm

Tv-series en films helpen niet om niet Amerikaans aan te leren... xD Maar op de uni heb ik als minor vertalen Nederlands-Engels gedaan, en daar waren tenminste wel een paar docenten met een echt mooi Brits accent. Very Happy In tegenstelling tot Japanstudies, waar de meeste docenten in Engrish of ander gebroken Engels spreken. XD

En nice Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen Zhi

Owen Zhi

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Registratiedatum : 18-02-14
Aantal berichten : 71
Pokédollars 180
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 3:55 pm

Mion Hirose schreef:
Tv-series en films helpen niet om niet Amerikaans aan te leren... xD

Go watch Vikings. Engels met een Scandinavisch accent :E (althans, ik denk dat het een legid Scandinavisch accent is. Of ze klungelen maar wat aan op de set met accenten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com/
Ilari Thorsen

Ilari Thorsen

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere over the rainbow
Registratiedatum : 21-06-14
Aantal berichten : 93
Pokédollars 575
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 4:01 pm

Owen Zhi schreef:
Mion Hirose schreef:
Tv-series en films helpen niet om niet Amerikaans aan te leren... xD

Go watch Vikings. Engels met een Scandinavisch accent :E (althans, ik denk dat het een legid Scandinavisch accent is. Of ze klungelen maar wat aan op de set met accenten)
De film Brave is helemaal in het Schots, misschien is dat ook iets? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 4:08 pm

xDDDDDDDDDDDDD

Het komt er volgens mij hoe dan ook op neer dat ik Vikings eens moet gaan kijken. :p

En Brave is awesome. <3 Misschien moet ik die binnenkort weer eens kijken. =3

Alleen wil ik meestal liever geen films kijken, want dat duurt lang, dus kijk ik tien afleveringen van een serie, waardoor je VEEL langer bezig bent. Because logic. And Every Single Time.

En Mion heeft een kk! =3 Nu hopen dat ie goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owen Zhi

Owen Zhi

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Registratiedatum : 18-02-14
Aantal berichten : 71
Pokédollars 180
ID CARD
ID Card
Geslacht: Man Man
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 4:14 pm

Hihi, jep, Vikings is awesum. Wreed, maar awesome.

En ik wil je kk wel goedkeuren en zo, maar dan moet ik gelijk een Pokémon toekennen en ik weet niet hoe Car dat altijd doet :fluit: (als in: hoeveel kans je hebt op een Pokémon van een andere generatie dan de eerste)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com/
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitimezo jul 19, 2015 4:31 pm

Lol. xD Awwwh... Gelukkig zal ik niet sterven als ik eventjes moet wachten, en zo. :p

En oké... als ik tijd heb en zin om een serie te kijken, dan zal ik het eens opzetten. :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
Chitchat - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chitchat   Chitchat - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chitchat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 25Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: Recreation-