IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Updates en mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Updates en mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Updates en mededelingen   Updates en mededelingen Icon_minitimevr jul 17, 2015 4:59 pm

Mededeling
Hallo lieve leden!

Het is een tijdje stil geweest, maar ik heb besloten weer verder te gaan met Dark Days. Er zijn behoorlijk wat updates doorgevoerd, vooral in de banen en hetsalaris systeem. Ook is er een nieuwe skin.

Omwille van de duidelijkheid heb ik besloten om een tijdssprong te maken. We spoelen een jaar vooruit en volgen vanaf nu gewoon weer de tijd van de echte wereld. Alle nieuwe karakters die worden aangemaakt zullen dus net geslaagd zijn en hebben nu zomervakantie.

Wat betekent dit voor bestaande karakters? Natuurlijk zijn ze nu een jaar ouder. Ik raad iedereen aan om de geschiedenis van hun karakter te updaten met wat ze gedaan hebben. Je Pokémon mag nu een hoger level hebben, maar evolueren mag niet zonder toestemming! Nieuwe Pokémon komen ook niet uit de lucht vallen natuurlijk.

Hiernaast is PokéPeace, een organisatie vergelijkbaar met Greenpeace, het afgelopen jaar sterk gegroeid! Kijk gauw bij de plotlijnen om te zien wat dit betekend.

Ik hoop dat de veranderingen voor iedereen duidelijk is. Er zullen hier en daar nog kleine veranderen komen, maar de basis van het forum staat sterker dan ooit!

Nieuwe leden;; Welkom!
Oude leden;; Welkom terug! Bedankt voor jullie trouw!
The world has changed
Forests have fallen
Men has triumphed
   But what has the world become?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Updates en mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates en mededelingen   Updates en mededelingen Icon_minitimema jul 20, 2015 10:21 am

Update
Kleine verandering salarissysteem

Omdat ik nu nog aan het kijken bent of mijn systeem goed werkt, zal ik af en toe nog kleine veranderingen moeten doorvoeren (Ja, jullie zijn mijn proefkonijnen).

Nu er meer mensen een baantje hebben genomen, vond ik alle data wat verwarrend worden. Dus ik heb dit glad getrokken:
Elke nieuwe werkweek begint nu op maandag.

Wat houdt dit in? Dit betekend dat vanaf vandaag een nieuwe werkweek is begonnen en je tot volgende week maandag de tijd hebt om je geld te innen. Dus ook mensen die misschien twee dagen geleden geld hebben gekregen (dat geld nu dus als vorige week) mogen nu opnieuw loon innen.

Waarom heb ik dit veranderd? Om mensen te helpen onthouden. Elke nieuwe week OOC is nu ook een nieuwe week IC. Bovendien kan je elkaar eraan herinneren om je salaris te innen, aangezien iedereen dezelfde deadline heeft.

Hopelijk is het allemaal niet te verwarrend xD
The world has changed
Forests have fallen
Men has triumphed
   But what has the world become?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Updates en mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates en mededelingen   Updates en mededelingen Icon_minitimewo aug 05, 2015 11:23 am

Mededeling

De Black Market

De Black Market in Electro Town is afgelopen. Alle items en Pokémon zijn dus niet meer ver

Er is een nieuwe Black Market geopend in Viridian City. Er zijn weer nieuwe Pokémon beschikbaar die je niet snel ergens anders vind! Alle TMs, Pokémon en levels zijn random gegenereerd.

Waag jij je op deze illegale markt?
The world has changed
Forests have fallen
Men has triumphed
   But what has the world become?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
Updates en mededelingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Updates en mededelingen   Updates en mededelingen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Updates en mededelingen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: The Office-