IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wegen/Vervoer/NogIets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimewo aug 05, 2015 6:17 pm

Hoi :E

Ik vroeg me even af in hoeverre we de oorspronkelijke kaart van Kanto in gedachten moeten houden wat betreft routes enzo die ze kunnen nemen van stad naar stad. Dit zijn volgens mij namelijk vooral onverharde paden tussen akkers en door bossen, en dergelijke. Zijn er ook snelwegen tussen steden voor als je met de auto gaat? ^^;;  (ik neem namelijk aan dat je op zo’n weggetje beter geen 130 kan rijden, bijvoorbeeld, waardoor de reistijd heel anders zou kunnen zijn… ^^;)

En hoe zit het met openbaar vervoer voor de mensen zonder auto? Zijn er ook busverbindingen en/of treinverbindingen tussen (bepaalde) steden? ^^; Of is het toch nog vooral de benenwagen waar je dan gebruik van moet maken?

Zijn er trouwens ook speciale plekken (idk, een… PokéPleintje? xDD) waar je je Pokémon wel uit de Pokébal mag laten? Want nu mogen ze er echt alleen uit voor werkzaamheden en gevechten. Maar rustig trainen of een band opbouwen is dan vrij lastig, denk ik. (Eventueel licentiehouders only en met toezichthouders, ofzo? Heb je ook meteen nog weer een extra baantje. xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimewo aug 05, 2015 6:36 pm

Hey Soot,

Goede vraag (: Ik ga zelf uit van het wegennet dat we hier in Nederland hebben. Het gebied bij Saffron en Celadon zal gelijk staan aan de randstad (snelwegen, knooppunten), terwijl het bij Pewter en Viridian meer is zoals in het noorden (oftewel, meer 80 wegen, maar wel verhard enzo).

Het openbaar vervoer bestaat gewoon. Je kan rekenen op treinen en bussen die net zo rijden als in NL (dus ze rijden wel naar minder bewoonde gebieden, maar minder frequent). Alle steden en dorpen die op de kaart vermeld staan hebben een treinstation, maar er loopt geen treinlijn van Pallet naar Fuchsia (dus met de trein is dat heel erg om. Net als in NL met de afsluitdijk. Wauw, Kanto lijkt echt op NL xD).

En daar liep ik idd ook een beetje tegen aan. Ik denk dat er idd wel afgezette parkjes kunnen zijn waar mensen hun Pokémon los mogen laten (net als hondenparken). Trainen en gevechten moeten dan wel zo gebeuren dat je andere mensen niet lastig valt natuurlijk (:

Ik hoop dat dit alles heeft beantwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimewo aug 05, 2015 6:40 pm

Yes, thank you! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mion Hirose

Mion Hirose

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 30
Woonplaats : De Ommelanden
Registratiedatum : 17-07-15
Aantal berichten : 113
Pokédollars 660
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimevr aug 07, 2015 1:08 pm

Oké... Ben ik weer... xDDD [/sorryvoordedubbelpost]

Rijden we hier links/stuur aan rechterkant, zoals in Japan, of rijden we rechts en stuur links, zoals in Nederland? xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimevr aug 07, 2015 3:22 pm

Uuuuh, daar heb ik niet over nagedacht. Canon like zou het logisch zijn om het op de Japanse manier te doen, maar om verwarring te voorkomen houden we het maar even op de manier zoals we het in Nederland doen. Rechts rijden en stuur links dus ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitimeza aug 08, 2015 12:03 pm

Informatie is toegevoegd aan het Algemene informatie topic.
*slotje*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
Wegen/Vervoer/NogIets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wegen/Vervoer/NogIets   Wegen/Vervoer/NogIets Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wegen/Vervoer/NogIets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: The Office :: Helpdesk-