IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 My wish

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
My wish Empty
BerichtOnderwerp: My wish   My wish Icon_minitimema sep 21, 2015 6:25 pm


Ik wist niet zo goed waar ik dit neer moest zetten, dus doe ik het hier. De laatste tijd ben ik erg afwezig geweest en om eerlijk te zijn staat niet alleen het beheren van mijn sites op een laag pitje, maar zit het hele RPGen bij mij in een dip. Alweer. Met het verhaal dat ik hieronder ga schrijven, hoop ik mijn drive weer te vinden. Daarnaast hoop ik ook dat ik jullie, leden van Dark Days, kan inspireren en motiveren. Want RPGen is een hobby die je samen doet.
Alone.. Alone is just no fun.

Met de site Pokémon Dark Days wil ik;;

Anders zijn.  Eén van mijn grootste doelen met dit forum was afwijken van de huidige norm. Pokémon is in elke vorm (game, anime, forum) een happy-go-lucky onderwerp. Tuurlijk, er zitten wat minder leuke aspecten in (afgehakte Slowpoke staarten bijvoorbeeld), maar echt donker is het nooit geweest. Met deze site wilde ik een bekend concept aanbieden in een nieuwe omgeving. En eigenlijk, vind ik dat dit me best goed gelukt is.

Schrijvers uitdagen.  Met deze nieuwe omgeving en nieuwe insteek, wil ik schrijvers uitdagen. Nieuwe paden laten inslaan. Dingen uitspelen die in een 'gewone' RPG niet snel aan de orde zullen komen. Geweld, intimidatie, criminaliteit en alles wat daarmee gepaard gaat: angst, pijn en innerlijke strijd. Dit is nog niet echt gebeurt in de RPG en ook ikzelf heb me nog niet uit mijn belletje van veiligheid kunnen wringen. Je eigen grenzen verleggen is ook moeilijk, dus elkaar daarbij helpen zou natuurlijk fantastisch zijn.

Open staan.  Openheid is voor mij altijd een belangrijk punt geweest. Open staan voor nieuwe leden, nieuwe ideeën, nieuwe insteken. Mensen de mogelijkheid bieden om in het Engels te posten is een voorbeeld. Het salaris systeem is een voorbeeld. Mijn leden, jullie, zijn een goed voorbeeld. We zijn misschien maar met een klein groepje, maar we zijn open. Dank jullie daarvoor.

Discussie opwekken. Nog iets wat naar mijn idee niet genoeg gebeurt en ik in de nabije toekomst wel meer wil gaan stimuleren. OOC word er wel gekletst, maar je kan meer bespreken dan het dagelijks leven. Neem bijvoorbeeld Pokémon GO. Het is toch heerlijk als we daar even een topic over open kunnen gooien en er over kunnen speculeren? Elkaar vragen stellen over IV of EV trainen? Ik zou zo graag willen dat dit forum meer was dan alleen een plek waar iemand nog op een post van jou zit te wachten.

Dat is vooral wat ik wil met dit forum. Ik wil dat het meer is dan nog een plek waar verplichtingen op je zitten te wachten. Ik wil niet dat mensen zich bezwaard voelen om hier te komen, omdat ze weten dat er in een topic nog gepost moet worden. Ik wil dat mensen hier met plezier komen. Dat deze url de eerste is die ze intikken als de laptop aangaat.

Het is wat veel gevraagd en misschien helemaal niet haalbaar, maar als ik dit voor mezelf en een handjevol mensen kan bereiken, dan heb eindelijk mijn reden gevonden om door te gaan. En soms, kan ik best wat mer redenen gebruiken om blij te zijn.

Ik dank jullie voor jullie aandacht.

Ik dank jullie voor het feit dat jullie er zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Kazue Tachibana

Kazue Tachibana

PROFIELRegistratiedatum : 23-07-15
Aantal berichten : 55
Pokédollars 100
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
My wish Empty
BerichtOnderwerp: Re: My wish   My wish Icon_minitimema sep 21, 2015 7:36 pm

*wil eigenlijk net de pc uitzetten, maar wil hier toch nog even op reageren*

Ik hoop dat je ziet dat er een handjevol mensen is dat hier telkens weer terug komt. Misschien niet dagelijks, maar ik weet zeker dat ze allemaal bereid zijn om in een discussie te springen of om weer aan het posten te gaan zodra ze weer een beetje inspiratie hebben. Anders zouden ze niet telkens weer dit forum openen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
My wish Empty
BerichtOnderwerp: Re: My wish   My wish Icon_minitimema sep 21, 2015 8:57 pm

Hihi, dankje n.n

Op KE waren het ook maar een paar, maar dat liep ook leuk. Ik mis gewoon heel erg gevoel dat ik ergens aan bijdraag, dat ik iets voor mensen beteken door de site te runnen. Ik hoop gewoon heel erg dat ik dat nog terug kan winnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
My wish Empty
BerichtOnderwerp: Re: My wish   My wish Icon_minitimewo sep 23, 2015 7:40 am

Pfoeh, ik probeer al sinds maandagavond te bedenken wat ik hierop kan reageren, maar ik weet het niet zo goed. ^^; Alsin: ik wou dat ik je kan helpen, want ik gun je heel erg een goedlopend en gezellig forum, maar ik zou niet weten hoe. Ik zit momenteel ook in dat geen-motivatie-schuitje, zelfs voor HS moet ik mezelf echt dwingen te posten, dus wat dat betreft ben ik ook echt gewoon... geen hulp. Drup
Maar open een discussietopic over Pokémon GO en ik ben van de partij hoor :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
My wish Empty
BerichtOnderwerp: Re: My wish   My wish Icon_minitimewo sep 23, 2015 8:54 am

Dankje Nita n.n Ik zal weer een beetje aan het forum gaan trekken. Heb gisteren zowaar wat weten te posten (hoewel ik mijn motivatie wel kwijt was toen ik een hele KK kwijt raakte >__<), dus zal zien wat ik vandaag kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
My wish Empty
BerichtOnderwerp: Re: My wish   My wish Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

My wish

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: Recreation-