IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Two questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sicaea Lyon

Sicaea Lyon

PROFIELRegistratiedatum : 23-02-14
Aantal berichten : 11
Pokédollars 250
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Ja (0 badges)
Pokémon in bezit:
Two questions Empty
BerichtOnderwerp: Two questions   Two questions Icon_minitimedo feb 27, 2014 10:19 pm

Hi~

I just got two little questions :')

De enige aanval die Abra kent tot ongeveer level 16 is Teleport. Nu kan je in de games alleen naar de laatst bezochte Pokécenter teleporteren, hoe zit dat hier? :')

En is het hier op het forum mogelijk om mee te trainen? Like. In de games kan je een bepaalde, zwakke, pokémon vooraan in je team zetten, deze switch je dan bij de eerste ronde voor een sterkere pokémon. Hierdoor krijgt de zwakkere pokémon wel EXP. waardoor je 'm kan trainen.
Is dat hier mogelijk? x'D

- Quinty~
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Two questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: Two questions   Two questions Icon_minitimedo feb 27, 2014 10:50 pm

1. Ik heb even bij de verschillende Pokedex entries gekeken en eigenlijk verteld het vooral dat Abra 18 uur per dag slaapt en zich weg teleporteert als het gevaar voelt. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat Abra je overal heen kan teleporteren, mits het wakker is en weet waar het naar toe gaat (aka, het moet de plek waar je naar toe wil eerder bezocht hebben).

2. Dat omswitchen heeft te maken met battle ervaring. Dus als jij de Abra, hoe kort dan ook, blootstelt aan een gevecht, zal het XP opdoen. Hoewel, ik denk niet dat je van een 50/50 ratio kan spreken. Dus als je Abra maar een minuut in het gevecht zit en je andere pokemon 10 min., is de ratio eerder 10/90.

Ik hoop dat dit je vragen beantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
 

Two questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: General Area :: The Office :: Helpdesk-