IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Fighting for a better tomorrow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimezo jul 19, 2015 6:34 pm




I have to stop the world from burning

Akane liep met vastberaden stappen door 'haar' stad. Ze was in de binnenstad, haar hoodie over haar hoofd getrokken. Onder haar arm droeg ze een aantal rollen, in haar rechterhand droeg ze een pot en een kwast. Het meisje keek om zich heen, maar er leek niemand in de buurt te zijn. Ze wist waar de camera's hingen en wist ook dat de meesten het niet meer deden. Haar blik ging over de muur waar ze nu voor stond. Leeg. Juist, meestal werd de stad op dinsdag opgeruimd. Akane zette de pot en legde de rollen op de grond. Behendig wipte ze het dekseltje van de pot en doopte de kwast in de lijm die erin zat. Met ervaren stroken smeerde ze de lijm op de muur, ter grote van de poster die ze bij zich had. Akane legde de kwast op de pot en pakte één de rollen. Ze rolde hem uit en drukte hem met voorzichtige handen tegen de muur. Ze deed even een stapje terug om de poster te bewonderen. Het schreeuwde:

Fighting for a better tomorrow GMgmZR6

Akane pakte de rollen en de pot lijm weer op en wilde opstaan, maar bevroor halverwege. Ze hoorde voetstappen. Het meisje kwam met een ruk overeind en keek in de richting van het geluid. Was het politie? Akane maakte zich klaar om te rennen.

OOC: Open voor iedereen die midden in de nacht door Pewter zwerft :3
Join PokéPeace NOW!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimezo jul 19, 2015 7:10 pm

Yuzuki slofte over de straat van Pewter City. Het was donker en de lichten in de meeste huizen waren aan of zelfs al weer uit. Zo laat was het. Yuzuki had ook binnen willen zijn, maar tot haar grote spijt was dat niet gelukt. Ze had bij haar oom en tante aangeklopt, want het was haar plan geweest om bij hen te overnachten, maar er was niemand thuis geweest. Achteraf gezien had ze dat kunnen weten. Er was een groot project gepland aan de andere kant van het land, waar Susumu en Yumeno blijkbaar ook voor waren uitgenodigd. En Arceus mocht weten waar hun kinderen uithingen. Misschien deden ze wel gewoon niet open omdat ze geen zin hadden in bezoek. Ze was ook belachelijk laat aangekomen in Pewter, maar dat kwam omdat de gejatte fiets waarmee ze naar Pewter had willen rijden, halverwege de rit zijn ketting verloren was. Yuzuki had de fiets woest in de greppel gegooid. Het nadeel aan jatten was dat je nergens garantie op kreeg.

Enfin, ze had vervolgens bij een hostel geprobeerd een kamer te regelen, maar die had alle kamers vol zitten. Yuzuki kwam regelmatig in Pewter, maar erg goed kende ze de stad nou ook weer niet, en dus was ze nu op zoek naar een ander hostel, ondanks dat ze geen idee had welke kant ze op moest lopen. De eigenaar van het volle hostel had het gehad over links en rechts en nog een keer links, maar ondanks dat Yuzuki die richtingen gevolgd was, was ze nog steeds geen hostel tegengekomen dat er ook maar enigszins klantvriendelijk uit zag.

Ze liep een volgende hoek om en zag tot haar grote verrassing een persoon in de verder lege straat. Ze was nog niemand tegen gekomen sinds ze Pewter City in was komen wandelen, met haar zere voeten, dus het verraste haar dat ze nu wel iemand zag. Ze kon niet goed zien of het een man of vrouw was, maar ze had wel door dat de persoon niet bezig was met legale praktijken. ‘Yo,’ groette ze. Het viel haar op dat de persoon diens spullen bij elkaar had geraapt, mogelijk om weg te kunnen rennen. ‘Schrik niet, ik kan er niet mee zitten dat je de boel hier onder plakt. Voor mijn part steek je de halve stad in de fik. Ik ben op zoek naar een plek om vannacht te slapen, kun je me verder helpen?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimezo jul 19, 2015 7:21 pm




I have to stop the world from burning

Ze kneep haar ogen iets toe om beter te kunnen zien wie eraan kwam. Het was geen politie, daar was de manier van lopen niet juist voor. Het licht van een eenzame lantaarn vertelde haar dat het een meisje was. Of een jongen met lang haar. "Yo," groette de zilverharige haar, toen ze in spreekafstand kwam. "Schrik niet, ik kan er niet mee zitten dat je de boel hier onder plakt. Voor mijn part steek je de halve stad in de fik. Ik ben op zoek naar een plek om vannacht te slapen, kun je me verder helpen?"

Akane ontspande wat. Ze zette de pot neer, zodat ze met haar nu vrije rechterhand het gasmasker dat ze droeg naar beneden kon trekken. Uit ervaring wist het meisje dat ze vrijwel onverstaanbaar was met het geval voor haar mond. Haar hoodie hield ze echter op. "Er zitten hotels en hostels verder in het centrum," sprak ze enigszins nors. Zag ze er echt uit als een wegwijzer? Ze was verdorie bezig. Haar blik ging door de verlaten straten, waarna ze een zucht slaakte. "Fine, weet je wat, loop maar mee. Ik moet toch die kant op." Akane bukte even om de pot weer op te pakken en begon in de richting te lopen waar het meisje vandaan was gekomen. "Wat brengt je naar prachtige Pewter?" sprak ze niet onvriendelijk, waarbij het sarcasme zwaar in haar stem te horen was.
Join PokéPeace NOW!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimezo jul 19, 2015 7:34 pm


Toen Yuzuki dichterbij kwam, zag ze dat de persoon een gasmasker droeg. Waarom? dacht ze, maar ze vroeg het niet hardop. Als zij haar geheimen mocht hebben, dan mocht de vreemdeling ook best geheimen hebben. In een vluchtig ogenblik zag ze een poster, die daarnet door de vreemdeling was opgehangen. Poképeace. Natuurlijk, die idioten die meenden dat de wereld te verbeteren viel. Wie anders zou er op dit uur van de nacht over de straten van Pewter lopen.

De vreemdeling haalde het gasmasker van het gezicht, waardoor een vrouwelijke mond zichtbaar werd. Toen de persoon begon te praten, wist Yuzuki zeker dat ze hier met een meisje te maken had. Iemand die niet echt zat te wachten op vreemdelingen. Het meisje zei dat er hostels en hotels in het centrum zaten, maar met die informatie kon Yuzuki niet zo veel. Overdag wist ze de weg naar het centrum nog wel te vinden, maar ’s nachts ging ze dat niet proberen, dan leek elk herkenningspunt ineens veranderd te zijn.

‘Fine, weet je wat, loop maar mee,’ zei het meisje toen. Yuzuki knikte. Ze wist niet waarom het meisje van gedachten veranderd was, maar dat maakte ook niet uit. Feit was dat ze in een richtte lijn naar een hostel geleid zou worden, dus ze hoefde niet te verdwalen en nóg meer te lopen. Heck, ze was moe en chagrijnig en ze wilde slapen en het kon haar voor deze ene keer niet schelen of ze op een gedeelde kamer terecht zou komen.

Natuurlijk moesten ze terug. Ze was in de buurt geweest van het centrum. De eigenaar van het hostel had haar waarschijnlijk de verkeerde kant op gestuurd toen hij haar naar een hostel probeerde te leiden. Misschien omdat haar toon hem niet had aangestaan of anders omdat hij het verschil niet wist tussen links of rechts of de weg gewoon niet wist. Ze versnelde haar pas iets zodat ze naast de vreemdeling kwam te lopen, die op een sarcastische toon vroeg waarom ze naar het prachtige Pewter was gekomen.

‘Oh, family business. Je kent het wel,’ antwoordde Yuzuki schouderophalend. ‘En wat doe jij in deze prachtige stad? Je denkt toch niet echt dat de regering zich door een paar posters laat tegenhouden? De wereld draait op geld, niet op groente en zonneschijn.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimezo jul 19, 2015 7:52 pm




I have to stop the world from burning

"Oh, family business. Je kent het wel," antwoordde het meisje, waarop Akane fronste in de schaduw van haar hoodie. Nee, dat kende ze niet. Haar familie wilde geen 'business' met haar, dus had ze ook geen 'business' met hun. Gelukkig verschoof het onderwerp. "En wat doe jij in deze prachtige stad? Je denkt toch niet echt dat de regering zich door een paar posters laat tegenhouden? De wereld draait op geld, niet op groente en zonneschijn." Akane keek scherp opzij. "Ik woon hier," sprak ze bot "En denk je nou echt dat ik dat niet weet? Nee, posters veranderen niks aan de situatie op een directe manier, maar het gaat om bewustwording. Mensen realiseren zich niet hoe verrot de wereld is. Eerst bewustwording, daarna verandering." Ze was was geagiteerd begonnen, maar tijdens haar zin was haar stem rustiger en volwassener geworden.

Akane moest toegeven dat ze anders was dan een jaar geleden. Rustiger, meer doordacht. Wel, iets meer in elk geval. PokéPeace hielp niet alleen de wereld en de Pokémon, maar ook haarzelf. Het gaf haar een doel op deze wereld. Het gaf haar familie. Alle PokéPeace leden waren net zo dierbaar voor haar als een broer of zus. Over Pokémon gesproken.. Akane keek opzij en hief haar kin. "Dus, jij bent zo'n iemand die de wereld wel prima vind zo? Heb je ene Licentie?" Ze sprak wat uitdagend, maar niet onaardig. Ze had het gevoel dat ze dit meisje niet tot haar vijand moest maken. Het was een gevoel die je ontwikkelde als je lang genoeg aan de rand van de criminaliteit leefde.
Join PokéPeace NOW!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimema jul 20, 2015 11:02 am

Het meisje leek een beetje gepikeerd door Yuzuki’s opmerking over groente en zonneschijn. Ze merkte op dat ze hier woonde. Poor soul, dacht Yuzuki, maar ja, was Vermillion City nou zo veel beter dan Pewter? Het meisje met het gasmasker legde uit waarom ze de posters opplakte. Eerst klonk ze nog een beetje verdedigend, maar naarmate ze vorderde in haar uitleg, werd ze rustiger. Yuzuki keek haar zijdelings aan. Ze geloofde niet in een betere wereld en ze vroeg zich af waar het meisje de energie vandaan haalde om wél te strijden voor iets dat allang verloren was.

‘Eerst bewustwording, daarna verandering,’ zei het meisje. Ze klonk wel overtuigend, moest Yuzuki toegeven, maar dat maakte nog niet dat zij zich nu ook ging aansluiten bij Greenpeace. Ze had wel betere dingen te doen met haar leven. Als de wereld zou veranderen, dan zou dat pas merkbaar zijn als zij oud en versleten was, mocht ze zo gelukkig zijn oud en versleten te worden, en dan boeide het toch niet meer. Yuzuki leefde te veel in het nu om zich druk te maken om de toekomst. Deze gedachte verzweeg ze echter, want ze wist niet of ze op dit uur van de dag wel zin had in een discussie met de vreemdeling.

Het meisje leek ook niet te zitten wachten op tegenspraak. Ze veronderstelde dat Yuzuki de wereld wel prima vond zoals deze was en vroeg of ze een licentie had. Yuzuki haalde wederom haar schouders op. ‘Ik kan me mijn hele leven wel druk maken om dit of dat, maar uiteindelijk ben ik dood voor er iets veranderd. Het is de moeite niet. Bovendien ben ik geen Pokémonknuffelaar. Dus nee, ik heb geen licentie. Het leek me een beetje verspilde tijd om extra tijd in school te gaan steken, voor iets waar ik me niet in interesseer, terwijl ik al zo veel te doen heb.’ Dat ze uiteindelijk wel een Pokémon had verkregen, op een illegale manier, dat ging het meisje niets aan. ‘Jij hebt zeker ook geen licentie,’ merkte ze vervolgens op. ‘Al wel eens een Pokémon gejat om ze vrij te laten. No offence, maar daar zie ik je wel voor aan en ik geef je geen ongelijk.’ Yuzuki begreep nooit goed hoe het kwam dat sommige mensen zich zo hechtten aan Pokémon en zo’n drama schopten als er eentje weggelopen of gestolen was. Het was niet alsof ze niet vervangbaar waren. Zelfs exacte kopieën waren waarschijnlijk wel te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimewo jul 22, 2015 12:35 pm




I have to stop the world from burning

Het meisje haalde haar schouder op bij Akane's verwijt. "Ik kan me mijn hele leven wel druk maken om dit of dat, maar uiteindelijk ben ik dood voor er iets veranderd." Akane's houding verzachtte. Ah, deze instelling kende ze. Het was een muur waar ze vaak genoeg tegenaan geschopt had, dus ze wist dat hij hoog, dik en behoorlijk hard was. Het meisje vermelde geen 'Pokémonknuffelaar' te zijn en geen Licentie te hebben. "Jij hebt zeker ook geen licentie," sprak het meisje toen, waarop Akane wat wrang haar hoofd schudde.

"Al wel eens een Pokémon gejat om ze vrij te laten. No offence, maar daar zie ik je wel voor aan en ik geef je geen ongelijk." Akane kon het niet helpen. Ze schoot in de lach. "Wat fijn dat ik dat uitstraal," grinnikte ze, "Doe ik nog zo mijn best om niet op te vallen." Sarcasme. "Maar ja, we hebben inderdaad al eens Pokémon bevrijd uit fokkerijen en één keer uit een vechtring." Dat ze dat laatste wat beter aan hadden kunnen pakken meldde ze er niet bij. De Pokémon waren vals en onvriendelijk geweest en de mensen zeer, zeer onaardig. Soms dacht Akane de blauwe plekken nog steeds te voelen die ze toen had opgelopen.

Ze liepen onderhand langs wat meer bewoonde huizen en Akane hield halt. Ze gebaarde naar het gebouw met daarboven het bord 'Seaking Motel'. "Ben je hier al geweest? Weet niet of ze plek hebben, though." Akane keek het meisje afwachtend aan.
Join PokéPeace NOW!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimewo jul 22, 2015 2:58 pm

Yuzuki besloot dat ze dit meisje, wiens naam ze niet eens wist, wel mocht. Ondanks dat ze beide met een heel andere blik naar de wereld keken, hadden ze ook overeenkomsten en namen ze het beiden niet heel nauw met de regeltjes. Het meisje vertelde dat “ze” wel eens Pokémon hadden bevrijd uit fokkerijen en een vechtring en Yuzuki vroeg zich af hoe dat dan ging. Deden ze dat ’s nachts, zodat niemand hen zag, of deden ze dat overdag, juist zodat iedereen hen zag, als een protest?

Voordat ze dat kon vragen, hielt het meisje halt en gebaarde naar ‘Seaking Motel’. Het zag er niet heel vrolijk uit, maar als ze fatsoenlijke kamers hadden, dan gaf dat eigenlijk niets. Yuzuki’s voeten waren behoorlijk aan het protesteren, dus hoe sneller ze kon gaan liggen, hoe beter. Bovendien kon ze dat beetje rust wel gebruiken voordat ze morgen weer aan de slag moest.

‘Ben je hier al geweest? Weet niet of ze plek hebben, though.’ Yuzuki schudde haar hoofd. ‘Nee, ik ben alleen nog bij één of ander ding een stukje terug geweest. Ik zal het hier eens proberen, en als ze geen plek hebben, weet het personeel van deze me misschien wél verder te helpen. Hoewel ik weinig zin heb om het daar op te wagen. Welke kant kan ik het beste op als deze vol zit? Ik zie daar in de verte nog een hotelletje zitten, geloof ik, klopt dat?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Akane Sato
Admin
Akane Sato

PROFIEL Vrouw
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Hoge Noorden
Registratiedatum : 09-02-14
Aantal berichten : 287
Pokédollars 75
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimewo jul 22, 2015 4:27 pm




I have to stop the world from burning

Het meisje schudde haar hoofd en vertelde dat ze alleen een stuk verderop bij een motel was geweest. "Welke kant kan ik het beste op als deze vol zit? Ik zie daar in de verte nog een hotelletje zitten, geloof ik, klopt dat?" Akane knikte. "Jep, deze straat uitlopen en dan heb je zowel aan je linker- als rechterhand eentje zitten." Haar blik gleed over het blonde meisje. Ze zat niet aan de goede kant van de wet, dat voelde Akane wel aan. Zulke mensen gaven een bepaalde vibe af. En toch.. had Akane het idee dat ze best op elkaar leken. Op een heel totaal verschillende manier. Het meisje maakte een beslissing en stak haar hand uit. "Ik ben Akane," sprak ze. Ze wist niet wat ze verwachtte. Misschien zou het meisje haar aankijken als ze gek was. Maar misschien.. misschien was dit een naam die ze zou willen onthouden.

OOC: Na de (al dan niet) introductie mag je zeggen dat Akane wegloopt :3
Join PokéPeace NOW!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yuzuki Hirose

Yuzuki Hirose

PROFIELRegistratiedatum : 19-07-15
Aantal berichten : 29
Pokédollars 600
ID CARD
ID Card
Geslacht: Vrouw Vrouw
Licentie Houder: Nee
Pokémon in bezit:
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitimewo jul 29, 2015 11:34 am

Het meisje knikte, nadat Yuzuki had gezegd dat ze nog een hotelletje dacht te zien zitten. Nog twee aan deze straat, mooi zo. Yuzuki knikte naar de vreemdeling. ‘Thanks,’ zei ze. Het klonk misschien wat kortaf, maar zo was het niet bedoeld, het lag gewoon niet in haar aard om uitgebreid dankjewel te gaan zeggen. Yuzuki wilde net het motel inlopen, toen de vreemdeling haar hand uitstak. Dit verraste Yuzuki, maar ze wist wel beter dan haar verbazing te laten zien en dus gaf ze de vreemdeling een zelfverzekerde handdruk. ‘Ik ben Akane,’ zei het meisje. Yuzuki aarzelde een fractie van een seconde, want het lag ook niet in haar aard om haar naam zomaar op straat te gooien. Maar ze besloot dat dit meisje wel te vertrouwen was. ‘Yuzuki,’ zei ze dus. En daarop lieten ze elkaars handen weer los en gingen ze elk hun eigen weg. Akane ging ongetwijfeld verder met het opplakken van posters, en Yuzuki draaide zich naar de deur van het gebouw toe en liep naar binnen, hopend dat ze een slaapplek voor die nacht zou kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
ID CARD
Fighting for a better tomorrow Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fighting for a better tomorrow   Fighting for a better tomorrow Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fighting for a better tomorrow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon;; The Dark Days :: West Kanto :: Pewter City-